معرفی کتاب خلق محصول ناب

0
210
کتاب خلق محصول ناب

در عصرِ جدید کسب‌و‌کار، فرایند بازاریابی، پیش از زمان خلق ایده یک محصول باید آغاز شود و متخصصان بازاریابی که کارشان را پیش از تولید آغاز نمی‌کنند، از ارزش افتاده‌اند. در این کتاب که درباره خلق محصول است و نه بازاریابی آن، می‌بینیم که محصولات ناب به‌دلیل فرایند متفاوتی که برای خلق‌شدن طی می‌کنند، بخش اعظمی از بار بازاریابی را به‌دوش می‌کشند و پیش از تولد، به بازاریابی و فروش خودشان کمک می‌کنند. همچنین درک خواهیم کرد که چرا رهبران عصرِ جدید، باید توانمندی‌های کاملاً متفاوتی داشته باشند.

کتاب «خلق محصول ناب»، به‌بررسی چگونگی ساخت یک محصول عالی در کلاس جهانی می‌پردازد. نقطه قوت کتاب، در استفاده از نمونه‌های واقعی از کسب‌و‌کارهای ایرانی، به‌جای داستان‌های افسانه‌ای شرکت‌های بزرگ است که با محتوای چند‌رسانه‌ای آنلاین، تقویت‌شده و اولین کتابی است که به خوانندگانش گواهینامه آموزشی می‌دهد. این کتاب حاصل ۱۰ سال مطالعه، تحقیق و حضور جدی در کسب‌و‌کارها، پروژه‌ها، سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و دوره‌های MBA از جنوب شرقی آسیا تا غرب خاورمیانه و از آسیای میانه تا جنوب خلیج‌فارس است. این‌ها کشورهای توسعه‌یافته‌ای هستند که یک دغدغه جدی دارند: آیا می‌توانیم محصولی عالی با قابلیت عرضه جهانی بسازیم؟کتاب تلاش می‌کند با زبانی ساده و شیوا به این سؤال پاسخی جدی بدهد.

نویسنده کتاب، محمد آکوچکیان، کارآفرین برگزیده ملی جمهوری‌اسلامی‌ایران، مدیر موفق ملی در عرصه جهان اسلام و دارنده نشان عالی مدیریت سال است. وی دانش‌آموخته مدیریت استراتژیک در مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه می‌باشد. سال ۲۰۱۲، محمد آکوچکیان برنده جایزه جهانی mYprize مالزی برای پیاده‌سازی آموزش مجازی روی نسل چهارم تلفن همراه از YTL مالزی شد. محمد آکوچکیان کسی است که برای اولین بار آموزش مجازی را در سال ۲۰۱۱ وارد کشور افغانستان و در ۲۰۱۴ وارد اقلیم کردستان عراق نمود و منشأ تحولات بزرگ آموزشی در این کشورها شد. اکنون تمرکز وی بر گسترش دانش در کشورهای در حال توسعه است.

خرید کتاب خلق محصول ناب

این مطلب در روزنامه نسل فردا شماره ۵۴۵۲ نوشته و به چاپ رسیده است.

افزودن دیدگاه