مشتریان، مساله، صحبت با مشتری، همخوانی مساله-راه حل، روش درآمدی، پارامترهای کلیدی، همخوانی محصول-بازار، رقابت و … موضوعاتی هستند که در این اسلاید به آن ها پرداخته شده است.
اشتراک گذاری
محمد علی زاهدی
یک مروج کارآفرینی و مدرس و مربی کوهنوردی است و قبل از آنکه کارشناسی ارشد بازاریابی خود را بگیرد، 12 سال تجربه, از کارمندی تا تاسیس استارتاپ و تجارت خارجی و کار در بازار و صنعت را دارد. هم اکنون علاوه بر همکاری در اصفهان پلاس در شرکت سرمایه گذاری جسورانه هدهد مدیرعامل است. برگزاری تداکس اصفهان و برگزاری چندین رویداد کارآفرینی از فعالیت های او دراین حوزه می باشد.
دستهبندیهای محبوب
تازهترین نوشتهها