تجربه مخاطبین خواب آلود، جلسات معرفی محصول ناموفق و ایده های ناباورانه برای ما تصویر جدیدی نیست. در نحوه بیان یک ایده، محصول یا معرفی کسب و کار حقایقی هست که اگر دانسته و بکار گرفته شود باعث ایجاد یک کسب و کار موفق، یک زندگی موفق و حتی ظهور یک شخص موفق و باور پذیر می شود. تفاوتی ندارد که در جایگاه یک دانشجو، پژوهشگر، مدیر بازاریابی یا شغل های مشابه باشید. برای موفق در جلب توجه دیگران و ایجاد باورپذیری نسبت به حرفهای شما نیاز به تکنیکهایی می باشد. این دوره قابلیت پرزنتور برای تاثیرگذاری بر دیگران را به حد قابل توجهی افزایش خواهد داد.
مدت زمان برگزاری: پس از ۵ دوره برگزاری موفق دوره های ۸ ساعته و ۱۲ ساعته اصول پرزنتیشن اکنون دوره ی جدید با افزودن سرفصل های جدید و تکمیل مباحث مورد نیاز در ۲۰ ساعت آموزشی برگزار می شود.
شروع دوره: هفته دوم مرداد ماه
مدرس: سپهر سرمست ( فوق لیسانس و دکترای بسته بندی از فنلاند، مدیر ارشد طراحی و خلاقیت، مربی و داور استارتاپ)
اهداف این دوره:
هدف از این کارگاه آموزشی عملی-نظری، آموزش و اصلاح اصول و نکات اصلی در مدیریت جلسات پرزنت و غلبه برمشکلات عمده یک پرزنتور است. مباحث عمده ای که طی این دوره مد نظر می باشد شامل موارد زیر است:
– چطور ایده اصلی پرزنت را انتخاب کنیم؟
– چگونه مخاطبین یک جلسه را بشناسیم؟
– برای غلبه بر استرس چکار کنیم؟
– چرا با کمبود زمان مواجه می شویم و چگونه آنرا مدیریت کنیم؟
– Hook چیست و چگونه استفاده می شود؟
– چرا مخاطبین خواب آلود می شوند؟
– قانون طلایی پرزنت چیست؟
– تفاوت پرزنت های فنی با پرزنت های تجاری چیست؟
– برای پاسخگویی به سوالات از چه روشهایی استفاده کنیم؟
– چگونه پرزنت های گروهی انجام دهیم؟
– از نرم افزارها چطور در ارائه استفاده کنیم؟
– از تکنولوژی و تجهیزات چطور در پرزنت استفاده کنیم؟
پیش نیازهای شرکت کنندگان:
– فراگیران بهتر است سابقه انجام پرزنت (با استفاده از یک نرم افزار) را داشته باشند.
– فراگیران بایستی اطلاعات کافی از نرم افزار PowerPoint یا Apple Keynote داشته باشند.
محل برگزاری:
مرکز شماره یک جهاد دانشگاهی واقع دراصفهان، مرداویج، خیابان آزادی، نبش چهارراه فرایبورگ ساختمان جهاد دانشگاهی
تلفن ۵- ۳۶۷۰۰۲۰۰
منبع : www.jdisf.ir