چرا همه ما دروغگوییم؟ چرا در مورد میزان موفقیت و شرایط کسب و کارمان به همه و بدتر از آن به خودمان دروغ می گوییم؟
چگونه می توان با استفاده از چارچوب استارتاپ ناب واقع بین باشیم و براساس آن استراتژی های رشد و تصمیمات مهم کسب و کارمان را اتخاذ کنیم؟ در این اسلاید که در مدرسه تابستانی دانشگاه خواجه نصیر ارائه کرده ام در این رابطه بحث کرده ام.
اشتراک گذاری
مهدی ناصری
من مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) گرفتم و پس از آن به عنوان دانشجوی ممتاز، سهمیه ورود به دوره ارشد را بدون کنکور کسب نمودم. من کارشناسی ارشد خود را در گرایش تجارت الکترونیکی گرفتم و همینک به عنوان مدیر توسعه کسب و کار در axprint مشغول به کارم.
علاقه بسیاری به حوزه کسب و کار داشته و به عنوان مشاور و مربی کارآفرینی در رخدادهای مرتبط شرکت کرده و با چند تیم استارتاپی همکاری دارم.
دستهبندیهای محبوب
تازهترین نوشتهها