کسب و کارهای نوپا با ایده ای که تصور میکنند مشتریان آن را می خواهند کار خود را آغاز می کنند و ماه ها یا حتی سال ها وقت صرف می کنند تا محصولشان را تکمیل کنند بدون اینکه حتی یک بار نظر مشتریان را پرسیده باشند و زمانی که در نهایت مشتریان توجهی به محصولشان نمی کنند متوجه می شوند که شکست خورده اند. در حالیکه می توان از دید مشتریان به موضوع نگاه کرد، نیاز را فهمید، ارزش را تعریف کرد و بعد از آن با آزمودن مرحله به مرحلۀ محصول در بازار و در میان گروه مشتریانِ هدف به اطمینانی رسید که در نهایت به موفقیت محصول منجر می شود.
کتاب طراحی ارزش پیشنهادی به شما کمک میکند تا با موفقیت آنچه را مشتریان می خواهند طراحی و آزمون کنید و به آنها ارائه دهید:
کسب وکارهای نوپا نقشی اساسی در توسعۀ استعدادها، اشتغال و افزایش توان رقابتی کشور دارند، اما چیزی که شاهد آن هستیم متأسفانه نرخ بالای شکست در این کسب و کارهاست. کسب وکارهای نوپا با ایده ای که تصور میکنند مشتریان آن را می خواهند کار خود را آغاز می کنند و ماه ها یا حتی سال ها وقت صرف می کنند تا محصولشان را تکمیل کنند بدون اینکه حتی یک بار نظر مشتریان را پرسیده باشند و زمانی که در نهایت مشتریان توجهی به محصولشان نمی کنند متوجه می شوند که شکست خورده اند. این کسب وکارها معمولاً دارای محصول، فناوری، چش مانداز، تیم قوی، سرمایه گذار و ارزشهای خوبی هستند، اما تا زمانی که مشتریانی نداشته باشند که بخواهند برای ارزش ارائه شده از سوی آنها هزینه ای پرداخت کنند دوامی نخواهند داشت.