- ابزار ایجاد صفحه فرود[۲]
- Unbounce: ابزاری است که برای ایجاد صفحات سفارشی استفاده می شود. این پلت فرم دارای ویژگی درگ و دراپ کردن صفحات و تعداد زیادی قالب از پیش ساخته شده است. پنجره های انتخابی[۳] نیز در دسترس هستند. (۳۰ روز رایگان)
- Instapage: یکی دیگر از سازندگان برجسته صفحه فرود، Instapage می باشد که با ابزارهای بازاریابی ایمیل محبوب و سیستم های CRM مثل Hubspot، MailChimp و Salesforce ادغام شده است. این ابزار ویژگی هایی همچون درگ و دراپ کردن صفحات، فرم های گرفتن سرنخ و نقشه ازدحام سایت[۴] را ارائه می دهد.
- Leadpages: این ابزار دارای یک سازنده درگ دراپ بسیار خوبی است که برای استفاده فوق العاده آسان است. علاوه بر این، این پلتفرم شما را قادر می سازد تا تبلیغات فیس بوک را به طور مستقیم درون ابزار ایجاد کنید و از ویژگی های ساخته شده در قابلیت پرداخت برای فرم ها نیز استفاده کنید.
- ClickFunnels: این ابزار یک قیف فروش و سازنده صفحه فرود همه جانبه است. (نسخه ۱۴ روزه رایگان)ابزارهای CRM[5]
- Hubspot: یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ابزار در بازار برای شرکت ها و سازمان ها است. دارای بازاریابی و CRM همه جانبه می باشد که شامل ویژگی هایی برای مدیریت تماس ها، پست گذاشتن در وبلاگ شما، ایجاد صفحات فرود، پیدا کردن سرنخ های جدید و غیره است. قیمت گذاری به ویژگی های مورد نیاز شما بستگی دارد، زیرا Hubspot از سه سیستم عامل اصلی تشکیل شده است: Hubspot CRM، Sales Hubspot و Hubspot Marketing. با این حال، برنامه های رایگان برای هر سه سیستم عامل در دسترس هستند.
- Marketo: یکی دیگر از راه حل های همه جانبه که دارای ویژگی های مدیریت سرنخ، امتیاز دهی به سرنخ، بازاریابی ایمیل، اتوماسیون ایمیل، و تجزیه و تحلیل است.
- Pardot: این ابزار، منجربه ایجاد صفحات فرود ، رفتار ، جذب سرنخ، تکمیل Google Adwords، ایجاد کمپین های ایمیل و اتوماسیون ایمیل می شود.
- Infusionsoft: یک راه حل همه جانبه برای اتوماسیون بازاریابی و CRM است. با استفاده از این ابزار شما می توانید مخاطبین را مدیریت کنید، به سرنخ ها امتیاز دهید، کمپین های اتوماسیون ایمیل و صفحات فرود ایجاد کنید، بازدید کنندگان وب سایت را ردیابی کنید.
- SharpSpring: از ویژگی های این ابزار میتوان به مدیریت سرنخ ها، امتیازدهی به سرنخ ها، بازاریابی ایمیل و اتوماسیون ایمیل اشاره کرد.
- Contactually: فقط یک کلیک برای شروع مدیریت مخاطبین Google یا Office365 با این ابزار طول می کشد. هنگامی که آنها متصل می شوند، سازماندهی و بخش بندی مخاطبین آسان است. شما همچنین می توانید گردش کار و برنامه ارتباطات خود را با ابزارهای Contactually’s AI بهینه سازی کنید.
- Nimble: این ابزار یک سری اطلاعات از تعدادی از منابع آنلاین را می کشد، بنابراین شما همیشه باید آخرین اطلاعات را در مورد سرنخ های بالقوه داشته باشید. این ابزار شناسایی و پرورش مخاطبین کلیدی بدون نیاز به ورود هر گونه داده آسان می سازد. این ابزار برای مرورگرهای بزرگ، برنامه های ایمیل و سیستم عامل های تلفن همراه در دسترس است.
- OnePageCRM: این ابزار سرنخ ها را از طریق جیمیل، سایت های رسانه های اجتماعی و سایت های شبکه کسب و کار می گیرد و آنها را به CRM شما می افزاید.
- ابزار اتوماسیون فرایند[۶]: این ابزار به شما کمک می کند تا با اتخاذ اقدامات روزمره در زمان صرفه جویی کنید. آنها می توانند به طور مستقیم برای پیدا کردن سرنخ ها و اطلاع رسانی به شما استفاده شوند، و یا با اتوماسیون وظایف به ذخیره زمان کمک کند.
- IFTTT: مخفف if this then that می باشد. این ابزار می تواند برای تکمیل یک اقدام مشخص در صورت انجام اقدامات خاص دیگری مورد استفاده قرار گیرد.
- Zapier: بسیار شبیه IFFFT کار می کند، اگر یک اقدام خاص انجام شود، دیگری به طور خودکار تکمیل می شود. یکی از تفاوت های بزرگ این است که شما معمولا می توانید فعالیت های دقیق تری با استفاده از Zapier ایجاد کنید.
- ابزار اتوماسیون فرایند[۶]: این ابزار به شما کمک می کند تا با اتخاذ اقدامات روزمره در زمان صرفه جویی کنید. آنها می توانند به طور مستقیم برای پیدا کردن سرنخ ها و اطلاع رسانی به شما استفاده شوند، و یا با اتوماسیون وظایف به ذخیره زمان کمک کند.
- ابزار ارتباطات[۷]
- Drift: یک برنامه چت مبتنی بر رایانش ابری است که به بازدیدکنندگان سایت شما اجازه می دهد تا با یک کلیک با یک عضو از تیم شما تماس بگیرند. (رایگان برای یک کاربر و ۱۰۰ مخاطب)
- Intercom: یک ابزار دیگر است که می تواند برای چت آنلاین در سایت شما استفاده شود. علاوه بر چت زنده، این ابزار دارای ویژگی هایی برای مدیریت مکالمات، ارسال پیام های هدفمند و کمک در انتشار مقالات در سایت شما است.
- to: مانند دو ابزار قبلی می باشد با این تفاوت که به طور خاص به صورت یک افزونه وردپرس ارائه شده است.
- Bontact: فکر کردن به اینکه از کدام پلت فرم برای ارتباط با سرنخ استفاده کنید و در صورت تغییر چه اتفاقی می افتد کمی گیج کننده است. هنگامی که از ابزار Bontact استفاده می کنید، مجبور نیستید انتخاب کنید. این ابزار تولید سرنخ تمام پیام های شما را تحت یک پوشش در اختیار شما و مشتریانتان قرار می دهد تا یک تجربه واحد داده شود.
- Callpage: بعد از راه اندازی این ابزار، شما بلافاصله می توانید با بازدیدکنندگان صحبت کنید. هنگامی که آنها شماره تلفن خود را در ویجت روی صفحه وارد کنند، می توانند در عرض چند ثانیه بدون توجه به جایی که هستند، به شما متصل شوند. این به شما اجازه می دهد که به سوال آنها پاسخ دهید و برنده شوید.
- ابزار فروم ها و سوشیال مدیا[۸]
- LinkedIn Sales Navigator: این ابزار شامل یک فیلتر جستجوی پیشرفته تر برای پیدا کردن دورنما، نمایش اطلاعات بیشتر برای دورنما در یک نگاه (از جمله شماره تلفن و عنوان شغلی) ذخیره سرنخ ها، پیشنهاد سرنخ های واجد شرایط.
- Twitter Search: با استفاده از جستجوی توییتر، می توانید توییت را جستجو کنید تا افرادی را پیدا کنید که بتوانند از سرویس یا محصول شما استفاده کنند.
- Quora: یک انجمن عظیم برای افرادی است که سؤال می کنند. این شبیه به پاسخ یاهو است اما پاسخ های Quora به طور کلی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و بینش بیشتری را ارائه می دهند. با استفاده از Quora، می توانید سوالات مخاطبان مورد نظر خود را جستجو کنید و پاسخ های مفید دریافت کنید. این ابزار نه تنها برای فردی که سوالی را میپرسد بلکه برای بازدید کنندگان آینده که صفحه را از طریق جستجو پیدا می کنند، نیز کار می کند.
[۱] Lead Generation Tools
[۲] Landing Page Creation & Capture Tools
[۳] Opt-in popups
[۴] Heat map
[۵] CRM Tools (Complete Marketing Automation tools)
[۶] Process Automation Tools
[۷] Communication Tools
[۸] Social Media & Forum Tools
با تشکر ویژه از همراهی خانم مرضیه محمدی که ما را در گردآوری این مجموعه مقاله یاری کردند.